close


Come What May

(Ewan)
Never knew I could feel like this從不曾了解我會有如此感受
Like I've never seen the sky before彷彿不曾看過哪蔚藍的天空
Want to vanish inside your kiss想消融在你的吻中
Everyday I love you more and more 朝朝暮暮情升意濃
Listen to my heart, can you hear it sing ? 傾聽我的心,你可聽見它在歌唱?
Telling me to give you everything 告訴我將我的一切交付給妳
Seasons may change, winter to spring 四季交替,冬去春來
But I love you until the end of time 但我愛你直到地老天荒
Come what may, come what may 不論未來如何,哪怕受盡風霜
I will love you until my dying day 我將愛妳直到我生命消逝而去

(Nicole)
Suddenly the world seems such a perfect place
剎那間,整個世界看似完美無瑕的淨土
Suddenly it moves with such a perfect grace
剎那間,這世界優雅的運行著

(Both)
Suddenly my life doesn't seem such a waste
一瞬間,我的生命不再虛度

(Nicole)
It all revolves around you
這一生終將圍繞著你

(Both)
And there's no mountain too high, no river too wide
不再有高不可攀的山嶺,不在有繚不可涉的河流
Sing out this song and I'll be there by your side
曲終人散時我將陪伴在你的身旁
Storm clouds may gather and stars may collide
烏雲或將蝟集,星辰或將殞落
(Ewan) But I love you直到地老天荒
(Nicole) I love you不論未來如何,哪怕受盡風霜


(Both)
Until the end of time我將愛妳直到我生命消逝而去
Come what may, come what may不論未來如何,哪怕受盡風霜
I will love you until my dying day我會永遠愛你
Oh come what may, come what may
I will love you

(Nicole)
I will love you我會永遠愛你
Suddenly the world seems such a perfect place
剎那間,整個世界看似完美無瑕的淨土

(Both)
Come what may, come what may不論未來如何,哪怕受盡風霜
I will love you until my dying day我將愛你直到我生命消逝而去

arrow
arrow
    全站熱搜

    pbm101 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()